2012. július 21., szombat

Pillanatnyi érzések~

Yo ^o^



A nyári szüneteim mindig dögunalmasan telnek de az idei különösen borzalmas. Kb 10-kor kelek, megreggelizem majd feljövök és filmeket nézek. Néha sablonos amerikai sztorikat, néha angol vagy francia drámákat, néha thrillereket vagy krimiket de legtöbbször krimi sorozatokat (Criminal Minds, Unforgettable, Without a trace, Profilage, Bones stb) - + Agymenőket ha olyan kedvem van -.3 körül ebéd 6-kor vacsi, 8-kor lezuhanyozok majd japánozok és/vagy Freudt, Mark Twain-t, biológiát olvasok hajnali 3-4-ig ._. már nagyon unom ><". A krimiknek hála nőtt az emberutálatom..de nembánom, minél kevesebb emberben bízol annál kisebb az esélye, hogy átvernek. Jah igen, tegnap előtt megtudtam, hogy 127-es IQ-m van - ha minden igaz -, hát zseni nem vagyok de ezt eddig is tudtuk, viszont nem olyan nagyon borzalmas ez xD
Jah, és utána néztem párérdekes infónak, azt hiszem azért mert épp a "ki is vagyok én?" korszakomat élem. Tehát: Steven Spilberg, Jimi Hendrix, Ozzy Osbourne, Walt Disney, Jim Morrison, Amy Lee, Jane Austen, Brad Pitt, Mark Twain nyilasok *-* jah és Ted Bundy is ^^"...ez kevésbé tesz büszkévé. Dee az már jobb hír, hogy egynapon születtem - persze nem egy évben -Humphry Davy-vel, Milla Jovovich-al és valami Nat Wolffal, + eme napon repültek először a Writh fivérek. It's wonderful, nee?
Kint az eget szürke és fehér felhők tömkelege borítja, a szél felerősödött, a levegő lehűlt és lassan sötétedik. Mondhatni "vihar előtti csend". Olyan késő ősz érzetet kelt és ez nagyon jól esik. Imádom mikor az ősz vége felé a tél hűvösen üzen, hogy lassan eljő az ő ideje. Hiányzik ez az időszak. Már alig várom *-* 
Nos..őszintén szólva csak ennyit akartam, szóval


ByeBye! (^ω^) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése