2012. szeptember 29., szombat

Tik-tak goes the clock, and the silence is falling~

Helloooooo kedves képzeletbeli barátaim~


Az iskola elkezdődött. Voltak érdekes és kevésbé érdekes, vicces és kevésbé vicces, izgalmas és unalmas napjaim az elmúlt időben de meglepően nem zavar. A jegyeim jók kivéve a Böditől kapott khm..2-s .-. fene bele, de sebaj! Leszek én még földrajzból 4es! xD  Az egyetlen fénysugár sivár napjaimban maya drága ismét szőke haja és az új single bejelentése no meg persze az új Pura album *-* de maya új styleja akkor is üt:


Kreáltunk pár "viccet":

  • Feles a lila nadrágjában = Joker => Batman chibivel ülni földrajzon. 
  • "elektromos kisülés - (én): és ha nagy lenne? - (Dóri): az már villamos szék.."
  • *Annában felmegy a pumpa* "tuti sokáig tart; gondolj bele reggel felidegesítik és estére ideges lesz!" xD
A suli utáni időm nagy részben kockulással agy korrepetálással telik. A kockulás meg elmebeteg sorozatok/filmek nézéséből áll. Nem rég Avengers mániám lett..hát igen, már annyira nem vonz az emberi lét, hogy beleszeretek mindenbe ami azt sugározza, hogy nem emberi de paradoxon, hogy mégis az egyik legemberibb karakter a kedvencem, azaz Captain America. Hogy miért? Több okból is. 1. Steve Rogersnek csak bátorsága és hite volt + annyi, hogy jó ember volt de gyenge mint a harmat mégis Ő lett a hatalmas Kapitány aki annyi embert mentett meg. 2.Chris Evans! személtetem:



Tehát igen szeretem a Bosszúállókat, és a Batmant. Egy szomorú háttérsztorival rendelkező elszánt fickó aki szembe száll a korrupcióval? Amaizing! Na meg Heath Ledger Jokere..sooo fantastic *-*


De a mostani legnagyobb kedvencem a Doctor Who. Emlékszem kiskoromban néztem mikor hétvégenként ment az RTL-en vagy TV2-n néztem, akkor még a 9. Dokival. Furcsa, hogy mindig úgy járok, hogy valamit jó régről ismerek de nem érdekel egészen addig míg újra nem nézem/hallgatom és totálisan belezúgok. Imádom ezt a sorozatot olyan egyedi és nem is tudom.. egyszerűen jó. Mikor elkezdtem nézni gondoltam oké röhögünk egy jót de eddig talán a legszomorúbb sorozat amit valaha láttam. Az őrült egy kék dobozzal, aki a faja utolsója és szörnyen, borzalmasan magányos. A halál a nyomában van és mindenhol utoléri.. akárkit megkedvel elveszíti és a végén mindig egyedül marad. Na meg ott van Rose, aki egy másik dimenzióban rekedt pedig imádta a Doktort; Donna aki megmentett minden élőlényt de sose emlékezhet rá; Martha aki viszonzatlanul szeretett és megmentette az egész Földet de senki nem emlékszik rá - pár ember kivételével-; és Amy aki 12 évet várt a Doktorra majd elveszítette. Szomorú szomorú nagyon szomorú~ Annyira szeretnék utazni az időben...ott lenni a The Beatles első koncertjén,  ókori görög színházba menni, megnézni a Rómeo és Júliát élőben a Globe színházban, lepacsizni a rómaiakkal, Colombussal utazni, megfejteni a történelem minden rejtélyét és látni a jövőt. ahw szépséges álmok.*-* Amúúgy a legeslegkedvencebb Doktorom azaz reinkarnációm a 10. azaz David Tennant. (Briliánsan alakítja a Dokit.) Annyira hiányzik a sorozatból T_T


Na meg ugye nézem a The Big Bang Theoryt xDD és nem rég elkezdtem a Sherlockot *-* Benedict határozottan jó pasi.

Na azt hiszem ezzel búcsúzom is.

ARRIVADERCI!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése