2012. november 16., péntek

The road so far~

          
( Supernatural fanok értik)

Ööö köszönni kéne igaz? Nos, nincs hozzá túl sok kedvem, épp érzelmi krízisbe sodort egy előzetes és egy sorozat. Szokásom szerint el kellene mondanom mi történt mostanában de nincs hozzá ihletem, igazából csak azért írok mert túl teng bennem az adrenalin. Majd valamikor blogolok a halloweenról ami mellesleg fantasztikusra sikeredett.

Na szóval tudjuk, h enyhén szólva Whovian lettem, és azt is, hogy karácsonykor jön ki az új rész aminek a trailerét ma láthattuk ésésés nem bírok magammal te jó ég mikor láthatom már végre?? -költői kérdés-
 Olyan elképesztően jó lesz*-* Mondjuk kicsit frusztrál, hogy a Doctor "visszavonult". Oké, megértem mert nem rég veszítette el a legjobb barátját és már tényleg nagyon öreg de ezt nem teheti velünk T_T (és nem is teszi de hagyjuk meg a drámai hatást). Matt Smith valami eszméletlenül oltárian alakítja a fáradt, terhelt öreg Doctort, brilliant! Már alig várom, hogy láthassam és kiteljesedhessen a történet. A krumplitól az az "I've declared war on the Moon!" dolog nagyon tetszett xD
Az új csaj szimpatikus, kedvelem. Jobban mint Amyt az biztos de vannak akik szörnyen hiányoznak a sorozatból, úgy értem oké, lejárt az idejük és mind bevégezték a feladatukat de Donnát, Rose-t és Sarah Jane-t nekem ne mondja senki, hogy pótolhat egy vörös cicababa miniszoknyában sőt még Marthat sem pedig nem volt a szívem csücske. Nem akarom szidni Amyt, jó karakter, Karen is jó színésznő de nem pont a kedvencem és River sem. Félreértés ne essen River egy mestermű, az a háttértörténet!  Roryért viszont kár :/
AJJ LEGYEN MÁR KARÁCSONY T__T fangörcsöm van amit a tumblr csak fokoz és fokoz és fokoz.



Másik téma. Elkezdtem nézni a Supernaturalt és imádom. Volt pár éjszaka mikor alig tudtam elaludni pedig nem vagyok félős típus xD
Épp a 4. évadnál járok és iszonyat jó sorozat csak hát szomorú. De vannak rohadt vicces részei. Dean és a puding, a rész mikor a szellemtől elkapott egy vírust és félt.. az a fej mikor meglátta a macskát a szekrényben megfizethetetlen na meg a kutya, és az időhurkos rész. Jó az nem olyan poénos de az a "Ma kedd van, és tegnap is kedd volt" cucc kiütött xD
Szeretem nagyon *-* ha egyszer lesznek kölkeim szeretném, hogy olyan jó tesók legyenek mint eme két kitalált karakter na de azért a pokolba ne menjenek el a tesó lelkéért cserébe és lehetőleg ne haljanak meg folyton ._.
Jut eszembe Sam, szeretem de néha legszívesebben felnégyelném. Castielt meg imádom, ekkora barmot xD
Belehalok ha nem oszthatom meg, hogy Dean azaz Jensen Ackles rohadt jó pasi *-* oké Misha se rossz de azért nem egy Jensen, Jared meg nem az esetem ><

Ez a szám ahányszor megszólal a szívem a torkomban dobog.. az évadzáró részek bevezetője alatt szokott menni és az érzés, hogy tudom valami rossz következik kikészít. Legutóbb Dean mehetett a pokolba O_O


Huh csak ennyit akartam, kitölteni a fangörcsömet. Hát akkor Byebye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése